Haaalloj :D

Hej på er alla glada :)

jag hann inte skriva igår p.g.a att jag kom hem sent men skriver det nu ist ;)

Igår;
Först skolan,
Hade först matte med maggan. Sen rast, läsförståelse & No. Lunch och tillsist idrott och IUP ;D
Slapp dag :) (y)

Efter skolan gick jag till mammas jobb. Sen åkte vi till Sarino och påvägen dit hämtade vi Jossan ;D
Så hon hade en liten mini lektion för mig :)
Gick JÄTTEJÄTTEJÄTTE bra ! :D <3
Övade galoppfatningar och han var väldigt samarbetsvillig !
Red i 60 min. elr mera :)
Oh jag älskar verkligen den dära lilla hästen asså.
Han kan göra en så glad :D
Puss på Lillen ( Sarino )

Idag;
Först skolan.
Slöjd, sen rast. Matte & IUP. Lunch och tillslut Elevens val och i det fick jag drama/teater ;)
Hyfsat bra !
Skön dag idag med.

Efter skolan gick jag till mammas jobb igen.
Vi åkte till Sarino och fixade allt och så men red inte idag !
Egentligen brukar jag inte vara hos honom idag men vi åkte för att fixa lite bara.
Och han hade ett sår på ryggen, :/ Blödde lite.. men fixade det så det blev lite bättre ! <3
Nu är jag hemma, och har ätit mat :)
Ska snart titta på tv !
Kommer 2 bilder också :)

Ha det bra <3


 Jag och Sarino i Onsdags ;D Galoppgalopp <3

 Älsklings Sarino <3

Kommentarer
Postat av: jossan

2009-04-18 @ 16:42:48
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: jossan

jag har tagit bildernaaa :D<3

det var jättekul hos Sarino med dig gumman :)<3333

2009-04-18 @ 16:43:55
URL: http://jozzaaan.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0