torsdag

hejsan (A)
igår så va ju jag på bio :) filmen var jätte bra, till filmen åt jag en MER och algrensbilar :P efter filmen så åkte jag hem till mina kusiner :) och jag sovde över där. vi tittade typ på en film vi kl 1:00 typ och gick typ och la sig typ vid 2:00 ;P och vaknade vi 11:00 :) sovde på en jätte skön upplåsbarbäddsäng :D och åt bagett till frukost. gott gott ! och nu sitter jag vid datan och skriver. och tittar på när min brosa o kusin spelar Guitar Hero 2 :D roligt att titta.ska snart åka hem :/ fast ändå ganska skönt för att jag är lite trött :O saknar dig bebis <3 somsakt ha det bra nu .)
hejsvejs ....

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0