med jossan :D

hejhej :)
idag vaknade jag kl. 10:30 :P sen så satte jag mig vid datan, och va inne på msn o internät. och sen åt jag typ frukost vi 13:30 :P jag åt en macka o drack mjölk. vid 15:00 ungefär så kom jossan <3, och hennes familj. också gick jag och jossan er till nessie och bobby i deras nya, stora, feta, tjocka, sommarhage med höööögt gräs ;) och vi skulle ta lite bilder på dom där sötnosarna <3 nessie e jossan´s medryttarhäst :D och bobby e nessie´s bästa kompis som står granne med henne i ett 3 box stall (ute boxar). sen tyckte vi att det räckte med bilder efter ett tag så då gick vi hem och badade i min pool :D det var 26 grader varmt. efter så hoppade vi lite studsmatta och sen åt vi mat! och nu sitter vi här vid datan och spelar. snart ska vi äta marrängtårta. men nu måste jag sluta för nu ska vi gå ut och köra femkamp ! :D
vi ses <3 :D

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0