måndag ;)

hejsan :)
idag så sovde jossan över hos mig :D vi vaknade kl 13:00 :O XD sen så satte vi oss vid datan lite. typ vi halv åtta så gick vi ner till hästarna (i hagen) och hämtade dom. sen gick vi upp till mini stallet och fixade dom :D jossan red nessie och jag red bobby :D <3 vi red barbacka. vi red först hem till mig och sa hej :) och sen red vi ner till volten.. och red lite där ;) och nu är vi hemma igen. åt middag vi 10:30 :P åt oxfilé och klyftpotatis. gott! sen har jag inte gjort så mycket mer :/ (AA)
godnatt, ha det bäst <3


Kommentarer
Postat av: fiaa

varför sitter du på min häst!!!!!!!!!han e min!



jag skämtade bara du fick ju det :) men nu e han min!!!!!!!!!!

2009-03-06 @ 18:09:43
URL: http://wettis.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0