Inte skrivit om Norrtälje :/

hejsan :)
förlåt jag har glömt att skriva om när jag va i Norrtälje :/ så jag gör det nu! kmr inte riktigt skriva allt.
på torsdag morgon kl åtta va jag tvungen att gå upp för vi skulle åka vid kl nio ;) jag var trött på morgonen och orkade inte gå upp men gjorde det ändå. det tar ungefär 2 timmar att åka till Norrtälje hemma från mig :) jag sovde nästan hela resan. när det va typ en halv timme kvar så  stannade vi vid en mat-affär och köpte dricka, jag köpte en Apelsin-MER :)
när vi kom fram så hälsade vi på alla. det var min familj mina kusiners familj och några fler.. den familjen vi åkte till va. Sara, Johan, Hasse och Ulrika. Sara e 15 år och Johan e 17 år :) dom har 5 hästar :) 1 liten shettis som hette Ludwig "Ludde" och så hade dom 2 islandshästar, dom hette Mori och Fax. 1 new forest som hette Felicia och det va Sara's häst. det va alla hästar :) dom har oxå en pool och en fyrhjuling. dom bodde på en gård kan man säga med stall hus och lite gäststuger :D dom hade det jätte lyxit (Y) när vi kom dit badade vi lite först och åt korv med bröd (: sen så gick jag och Sara upp till stallet. jag fick rida lilla Ludde :) och Sara red sin egna häst Felicia. vi hoppade :D<3 han var envis när jag skulle hoppa. jag fick prova att hoppa på Felicia hon älskade att hoppa så när jag kom på hindrett så satta hon fart i galopp och jag va inte beredd på det, så jag hoppade hidrett och efter hindrett så saktade hon ner lite och då gled jag av men jag landdade på fötter (Y) det va kul :D senare på kvällen red vi igen ;P och så tittade jag och Sara på en film på tv och drack hallon soda, och åt chips o ostpågar =) muums.. nästa dag : idag ska vi åka hem ::/ på morgonen gick vi upp för att gå och äta frukost. frukosten var jätte god (Y) vi hann rida lite innan vi åker . fast vi åkte vagn på Ludde (;  det var jätte kul, när vi galopperade så flög man fram nästan :D as kul... nu åker vi hem. när vi skulle åka över med vaxholms färjan så träfade jag jossan <3 efter en halv timme va jag hemma :) nu måste jag gå för att jag ska åka och shoppa i Nacka forum med jossan :D(L)
byebye :) 

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0