Hästarna :)

Tjao ;P
Idag har jag sovit hos jossan , vi vaknade typ vid halv tolv :P för att vi gick ch la oss ganska sent. sen när vi hade vaknat till lite så gick vi och år frukost. Jag åt en macka och ett glas juice. senare på dan åkte vi till hästarna , hämtade dom i hagen:) Jossan red på nessie och jag ledde bobby <3 :) vi skrittade till volten och red lite där.. sen så skrittade vi ut en liten bit ;P gick en väg som det tog stop efter ett tag så vi fick vända och gå mot hagen (A) och nu e vi hemma hos mig :) till middag åt vi pannkakor med glass. mmmhh smaskens :P nu har vi typ ingenting att göra :/ (det spöregnar) :'C
kanske skriver imorrn om jag kmr ihåg/ orkar.
puss puss <3


Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0