:D

Hej på dig :)
idag så vaknade jag klockan 11:00 :P och jag gick typ och la mig klockan 00:00. när jag gick upp från sängen så gick jag till vardags rummet och tittade på tv :) jag tittade på Zoey 101, sen när det hade slutat så serverade pappa frukost. och nu sitter jag vid mammas bärbara data och spelar ;P och klockan 14:00 ungefär ska mina kusiner hit och äta middag och bada i min pool XD sen lite senare ikväll ska jag , mamma och min moster gå och se på bio i SICKLA :D vi ska typ se Sex and the city. filmen filmen börjar kl 19:00 och slutar 21:30 :) men nu måste jag sluta. skriver imorgon elr ikväll. ha det bäst ! :D

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0